Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Returnarea produselor se face in termen de 14 zile de la instiintarea de retur. Este obligatorie utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. Se vor solicita serviciile de curierat ale Fan Courier.
Din valoarea returului se vor retine cheltuielile de transport si comisioane bancare.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Lianti S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
Procedura de retur:
1. Se instiinteaza prin SMS intentia de retur! Textul trebuie sa contina codul comenzii, motivul returului si optiunea de inlocuire sau bani returnati. Exemple de SMS-uri de retur:
"Retur comanda MZYSKGPFI, produs defect, solicit inlocuire"
sau,
"Retur comanda ABZFGHEOR, nu mai am nevoie de produs, doresc banii in contul IBAN: ....."
Puteti sa formulati cum doriti dumnevoastra cererea, dar sa avem datele necesare pentru identificare comanda si ce anume doriti: alt produs sau banii.
2. Produsul se ambaleaza corespunzator. Chiar daca nu aveti obligatia legala de a pastra ambalajul original, este recomandat sa folositi acelasi ambalaj in care ati primit produsul.
3. Destinatar:
SC Lianti SRL,
Baia Mare, str. Macului nr. 10 (case)
Tel. 0730752570
Se vor solicita serviciile curierului FAN COURIER si se va specifica ca transportul este suportat de destinatar, adica SC LIANTI SRL, pe CONTRACT, urmand ca la viramentul banilor sa se retina aceste cheltuieli.
Daca nu specificati acest aspect curierului, taxa de transport va fi mai mare, si prin urmare se diminueaza suma returnata.
Va rugam insistent sa anexati la pachet, in interiorul cutiei codul comenzii initiale, nume si prenume pentru a identifica corect comanda si, daca este cazul, un IBAN in care se vor vira banii returnati. Au fost situatii in care coletul nu s-a putut identifica, reclamatia clientului nefiind luata in considerare!
Va multumim!